WOD KALENDER UGE 28 (8-14. juli)

Opdateret: 9. juli 2019

MANDAG


A.

Back Squat

10 - 8 - 8 - 6 - 6

Tempo: Første squat: 4343, resten med 2021


B.

"MARY"

AMRAP 20 5 Handstand Pushups 10 Alternating Pistol Swuats 15 Pullups Scaled: HSPU fra kasse eller push press med dumbbells Etbens squat til bænk eller kasse Ring Rows Competition Deficit HSPU 15+20kg plader under hver hånd + 1 abnat under hovedet 16/8kg kettlebell med i pistols c2b pullups


TIRSDAG

A.

Shoulder Press

8 - 6 - 6 - 4 - 2


"Go Unbroken" As Far As Possible 20

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ... reps af hver

Level 1 Pullups/Ring Rows Hang Power Clean and jerk 40/25 Hand Release Pushups Devils Press 2x12,5/7,5kg Level 2 Chest 2 Bar Pullups Hang Power Clean and jerk 50/35kg Handstand Pushups Devilspress 2x15/2x10kg Level 3 Bar Muscle Ups Hang Power Clean and Jerk 60/40kg

Handstand Walk Meter Devils Press 2x17,5/2x12,5


Alle øvelser skal laves unbroken. Bryder man en øvelse, starter man sine reps på øvelsen forfra.

ONSDAG


A. AMRAP 5

Buy in: 40 High Swings

Max reps: Wallballs 20/14lb


B AMRAP 5 Buy in: 40/30 Cal Assault Bike Max reps: Jumping Squats


C. AMRAP 5 Buy in: 25 Boxpasses Max reps: Rope Climbs


D. AMRAP 5 Buy in: 15 D-ball Over The Shoulder 50/35kg Max reps: Burpees


E. AMRAP 5 Buy in: 100 Double Unders Max reps: Dumbbell Hang Power Clean and Jerk 2x20 / 2x15kg



TORSDAG


A.

Warmup: FQ 10 150m roning 12 Lette Russian Swings 9 Goblet Squats 6 Hindu Pushups 3 Med Ball Thrusters med 2 sek hold i bunden B. "OPEN 19.1"

AMRAP 15

19 Wallballs 20/14lb til 10/9 fod targets 19 Cal Row "OPEN 11.2" AMRAP 15

9 Dødløft 70/45kg 12 Pushups 15 Boxjumps 60/50cm

FREDAG


EMOM 10 1 Snatch Grip Deadlift 1 Hang Power Snatch 1 Overhead Squat


1Rep af barbell complexet hvert minut. Stig gerne i vægt minut for minut

"OPEN 19.4" 3 runder 10 Snatch (anyhow) 43/29kg 12 Barfacing Burpees (lateral jump, hvis der ikke er plads)

- 3 minutters pause


3 runder 10 Bar Muscle Ups 12 Barfacing Burpees 10 BMU skaleres til 8 Toes 2 Bar + 8 Pullups + 8 Pushups Timecap: 20 minutter


LØRDAG


"GLEN" 30 Clean and Jerks 60/40kg 1600m løb 10 Rope Climbs 1600m løb 100 Burpees Timecap: 40 minutter Scaled 40/25kg clean and jerk 1600m roning 30 Chest 2 Bar Pullups / 40 Pullups / 50 Ring Rows 1600m roning 100 burpees

SØNDAG


A. FQ 10 min 8 Hanging Straight Leg Raises 8 L-sit Kicks 8+8 Banded Oak Tree Stepouts (https://www.youtube.com/watch?v=r2D_WEe5SfU) B. "Fight Gone Really Bad" 3 Runder for reps - 2 minutter per station Roning for Cal Toes 2 Bar Thrusters 40/25kg

Boxpasses


2 minutters pause imellem runderne.

UNITY GYM FEMØREN

Jorisvej 11a

2300 København S
Danmark

email: kontakt@unitygym.dk

ÅBNINGSTIDER CENTER
Mandag: 05:45 - 22:00
Tirsdag:  05:45 - 22:00

Onsdag: 05:45 - 22:00

Torsdag: 05:45 - 22:00
Fredag:  05:45 - 20:00

Lørdag:  07:50 - 18:00
Søndag  07:50 - 18:00

ÅBNINGSTIDER RECEPTION
Mandag: 16:00 - 20:00
Tirsdag:  LUKKET

Onsdag: 16:00 - 20:00

Torsdag: LUKKET
Fredag:  LUKKET

Lørdag:  08:00 - 12:00
Søndag  LUKKET

UNITY GYM DRAGØR

Maglebytorv 2

2791 Dragør
Danmark

email: dragor@unitygym.dk

ÅBNINGSTIDER
Mandag: 05:00 - 24:00
Tirsdag:  05:00 - 24:00

Onsdag: 05:00 - 24:00

Torsdag: 05:00 - 24:00
Fredag:  05:00 - 24:00

Lørdag:  05:00 - 24:00
Søndag  05:00 - 24:00

ÅBNINGSTIDER RECEPTION
Mandag: 16:00 - 20:00
Tirsdag:  16:00 - 20:00

Onsdag: 16:00 - 20:00

Torsdag: 16:00 - 20:00
Fredag:  LUKKET

Lørdag:  08:00 - 12:00
Søndag  08:00 - 12:00

©2019 Unity Gym || www.unitygym.dk