STYRKE (Oktober 2019)

Opdateret: feb. 24

TIRSDAG


Warmup 3 sæt

10 Banded Good Mornings https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=1WFrKwEHxAs

30 sec Wallsit 10m Quadruped Crawl https://www.youtube.com/watch?v=OA23BcPrFxM


A.

Back Squat 6 - 5 - 4 - 3 - 3 Tempo: 40X0 Byg op til en tung teknisk flot 3'er


B.

Single Arm KB Rack Step Up 3 sæt af 6 reps per ben. Obs! Kassen må ikke være højere end knæene. C. EMOM (resten af timen)

1. 10 KB Front Rack Reverse Lunges 2. 8m Banded Monster Walk til hver side 3. 10 Dual Russian Swings 4. 30 sec banded plank https://www.youtube.com/watch?v=J9MFdSEUtWg



TORSDAG

Warmup 3 sæt:

20 Banded Glute Bridges https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=wUlNK8QbX6w 10m Duck Walk https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=e5lPjg0GhFM


A. Split Stance Good Morning https://www.youtube.com/watch?v=sZOGO0CkuOQ 4 sæt af 6 Reps per ben Tempo: 2022 Obs: En ny øvelse for mange, så start ud med let vægt, eventuelt bare tom stang, og byg op derfra. B. Barbell Hip Thrust 4 sæt af 6 reps med 2 sekunders hold i toppen Byg vægten op sæt for sæt. Husk dog de 2 sekunders hold i toppen, kan du ikke holde den, er det for tungt.


C. Støtteøvelser resten af timen: 45 sekunders aktiv planke 5 Dobbelt KB Front Squats (bottom up hvis du kan) 8 Alt. Dual KB Reverse Lunges (bottom up hvis du kan) 20m Single Arm Farmerse Carry


LØRDAG


Warmup 20 lette russian swings 10 power pike ups https://revivalstrength.truecoach.co/client/workouts/32415776/edit

5+5 single leg good mornings - let vægt

https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=YDUdKj1qK5Q


A Front Squat 5 - 4 - 3 - 3 - 3 Byg op til en tung, flot 3'er Tempo: 2022

B 3 runder af: 10 Kettlebell Box Step Ups 2x20m mixed Front Rack Overhead Carry 5 Strict Pullups 2x8 Landmine Push Press


C Støtteøvelser resten af timen 2x8 DB Curls 5-10 Diamond Pushups 30 sec hollow rocks / hollow hold


SØNDAG


Warmup 3 Runder 200m roning 12 Ground 2 Overhead med let vægtskive 30 sek aktiv planke


A. Dødløft (touch'n'go) 10 - 10 - 8 - 8 - 6 - 6 10'erne er opvarmningssæt og skal være med let vægt. Tempo: 20X0 B. Double Dumbbell Complex 4-5 runder af: 5 Shoulder Press 5 Push Press 5 Push Jerks 10 DB Curls 10 Pushups C. Støtteøvelser resten af timen 20m Tung farmer walk

3-5 høje boxjumps



UNITY GYM FEMØREN

Jorisvej 11a

2300 København S
Danmark

email: kontakt@unitygym.dk

ÅBNINGSTIDER CENTER
Mandag: 05:45 - 22:00
Tirsdag:  05:45 - 22:00

Onsdag: 05:45 - 22:00

Torsdag: 05:45 - 22:00
Fredag:  05:45 - 20:00

Lørdag:  07:50 - 18:00
Søndag  07:50 - 18:00

ÅBNINGSTIDER RECEPTION
Mandag: 16:00 - 20:00
Tirsdag:  LUKKET

Onsdag: 16:00 - 20:00

Torsdag: LUKKET
Fredag:  LUKKET

Lørdag:  08:00 - 12:00
Søndag  LUKKET

UNITY GYM DRAGØR

Maglebytorv 2

2791 Dragør
Danmark

email: dragor@unitygym.dk

ÅBNINGSTIDER
Mandag: 05:00 - 24:00
Tirsdag:  05:00 - 24:00

Onsdag: 05:00 - 24:00

Torsdag: 05:00 - 24:00
Fredag:  05:00 - 24:00

Lørdag:  05:00 - 24:00
Søndag  05:00 - 24:00

ÅBNINGSTIDER RECEPTION
Mandag: 16:00 - 20:00
Tirsdag:  16:00 - 20:00

Onsdag: 16:00 - 20:00

Torsdag: 16:00 - 20:00
Fredag:  LUKKET

Lørdag:  08:00 - 12:00
Søndag  08:00 - 12:00

©2019 Unity Gym || www.unitygym.dk