Styrke kalender August 2019

Opdateret: 3. aug. 2019


TIRSDAG


Warmup 3 sæt af: 10 side plank rotation 30 sek. single leg wallsit

A1. Barbell Good Mornings 3 sæt af 6 reps Tempo: 3111 https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=F8dCjzbed-4

A2. Single Leg Barbell Hip Thrust 3 sæt af 2 reps per ben med 10 sek. hold i toppen

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=oipFqptnLC4


B. Back Squat 4 sæt af 4 reps Tempo: 2221 Start på 70% og byg op hvis du kan holde tempo Accessory Work

Chainsaw Rows 4-6 reps per arm Tempo: 30X0 https://www.youtube.com/watch?v=G_g__6L1tGw Kettlebell Mixed Suitcase Carry 20m per side med UDFORDRENDE vægt https://www.youtube.com/watch?v=8g-7b6y2q5E



Torsdag


Warmup 3 Runder 10 Tall Kneeling KB Press

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=RuMLGWN9WHs 5m Tall Plank Banded Walk https://www.youtube.com/watch?v=w2s9W71MEhg A1. Barbell Z Press 8-5-4-3 reps for stigende vægt https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=D73Oy2m-Uoc A2. Segmentet Clean Deadlift 3-3-3-3 https://www.youtube.com/watch?time_continue=16&v=NiMKbVupzOQ


Accessory Work

Alternating DB Bench Press Top Down 5 Reps per arm Tempo: 40X0 https://www.youtube.com/watch?v=KwKL7ZfYD_0 Feet Elevated Pushups Tempo: 1010, sættet er færdigt, når du ikke kan holde tempoet mere.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=QtAqd4lxv88


High Swings 12 unbroken reps As Heavy As Form Allows

Lørdag


Warmup 3 runder: 10 Ring Body Saw - eller ring plank

https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=U-jYC1q8mWo 20 Russian Twists 10 Barbell Good Mornings (let vægt) A1 Front Squats 4 sæt af 4 reps Tempo: 32X1 Start på ca. 65% 1RM og stig derfra A2

Kettlebell Front Rack Split Squats 4 sæt af 4-6 reps per ben Tempo: 2020 Accessory Work (i resterende tid af timen) Single Arm Farmers Carry 30m per arm, udfordrende vægt

Lean Away Strict Ring Pullups 3-5 reps 3 sekunder nedad *Kan skaleres til Ring Rows

Tall Kneeling kettlebell Press 6 reps Tempo: 3131 https://www.youtube.com/watch?v=RuMLGWN9WHs


Søndag


Warmup 3 Runder af: 20-30 sek. star side plank https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=-9toG6869YY 30 sek. Goblet Wall sit https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=kcCHS3GdUZU


A1 Kang Squat 3 sæt af 3 reps

tempo: 3131 https://www.youtube.com/watch?v=p2cQp1aAWjc A2 Weighted Superman Hold 3 sæt af 30 sek hold https://www.youtube.com/watch?v=BRWfgwVhtu4 B 3 sæt af 3 reps @75-85% 1RM Tempo: 3331 Accessory Work Banded Kettlebell See-Saw 6 reps per arm Tempo: 3111 https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=fX0vah05mns

Mixed KB Rack Overhead Carry 30m per side, udfordrende vægt https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=YgQICLEwOpM

UNITY GYM FEMØREN

Jorisvej 11a

2300 København S
Danmark

email: kontakt@unitygym.dk

ÅBNINGSTIDER CENTER
Mandag: 05:45 - 22:00
Tirsdag:  05:45 - 22:00

Onsdag: 05:45 - 22:00

Torsdag: 05:45 - 22:00
Fredag:  05:45 - 20:00

Lørdag:  07:50 - 18:00
Søndag  07:50 - 18:00

ÅBNINGSTIDER RECEPTION
Mandag: 16:00 - 20:00
Tirsdag:  LUKKET

Onsdag: 16:00 - 20:00

Torsdag: LUKKET
Fredag:  LUKKET

Lørdag:  08:00 - 12:00
Søndag  LUKKET

UNITY GYM DRAGØR

Maglebytorv 2

2791 Dragør
Danmark

email: dragor@unitygym.dk

ÅBNINGSTIDER
Mandag: 05:00 - 24:00
Tirsdag:  05:00 - 24:00

Onsdag: 05:00 - 24:00

Torsdag: 05:00 - 24:00
Fredag:  05:00 - 24:00

Lørdag:  05:00 - 24:00
Søndag  05:00 - 24:00

ÅBNINGSTIDER RECEPTION
Mandag: 16:00 - 20:00
Tirsdag:  16:00 - 20:00

Onsdag: 16:00 - 20:00

Torsdag: 16:00 - 20:00
Fredag:  LUKKET

Lørdag:  08:00 - 12:00
Søndag  08:00 - 12:00

©2019 Unity Gym || www.unitygym.dk